Parę słów o mnie
Działam w branży MICE jako samodzielny Event Manager od 2010 roku. Jednak swoją przygodę z prowadzeniem wydarzeń rozpocząłem już wcześniej, bo za czasów licealnych. Wtedy jako fan koncertowy pomagałem przy wydarzeniach organizowanych w moim rodzinnym mieście – Toruniu.
Gdy przyszedł czas na wybór kariery zawodowej i pójście na studia odnalazłem kierunek Animacja społeczna i kulturowa na Uniwersytecie Gdańskim. Tam też zdobyłem wiedzę teoretyczną o planowaniu i przygotowywaniu eventów.
W 2010 roku zatrudniłem się w Sopockiej firmie Tarifa Maciej Wójcik gdzie przez 2 lata szkoliłem się na wszystkich szczeblach pracy eventowej. Miałem przyjemność koordynować m.in. kilka wydarzeń dla Sopockiego Klubu Żeglarskiego (np. Mistrzostw Europy w formule windsurfingowej) .
Kolejnym etapem mojego rozwoju była zmiana pracodawcy na Cat&MICE sp. z o.o. z siedziba w Warszawie, a pochodzącej z Kielc. Tutaj do 2019 roku byłem osobą odpowiedzialną za kluczowych klientów, nadzorowanie rynku północnego oraz szkolenie pracowników mających zajmować się realizacją eventową.
Kolejnym naturalnym więc krokiem było otworzenie własnej działalności eventowej. W maju 2019 postanowiłem rozwinąć swoje możliwości i tak powstała firma Event Manager Wojciech Wiznerowicz.
Działalność Event Manager Wojciech Wiznerowicz
Niniejsza firma jest odzwierciedleniem tego, co najbardziej interesuje mnie w wydarzeniach firmowych (i nie tylko), a więc proces kreacji oraz możliwość wprowadzenia planu w życie (realizacja projektu). Moim głównym celem jest pomoc agencjom eventowym w tych okresach roku kiedy, mimo wykwalifikowanej i profesjonalnej kadry, brak jest rąk do pracy, zwłaszcza tych z dużym doświadczeniem.